خدا بعد از آفریدن غضنفر خندید
چون غضنفر تا نیم ساعت به خدا میگفت مامان !
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
قد گل ، قد خدا ، قد تموم عاشقا
قد شب ، قد دعا ، قد دلای با صفا
قد من ، قد خودتت
قد کدوم بلند تره !؟
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دنبال یک اس ام اس توپ می گشتم تا واسه ات بفرستم
هیچی پیدا نشد خواستم خبرت کنم !
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
لبخندت را به هر قیمتی خریدارم
شوخی کردم !
نخندیا !
۱۰۰۰ تومن بیشتر ندارم !
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * غضنفر میره آمریکا خونه برادرش ، بلد نبوده بره توالت فرنگی
تو گلدون دستشویی میکرده ! روش خاک میریخته !
بعد از برگشتنش برادره از آمریکا زنگ میزنه
میگه فقط بگو کجا ر ی د ی !
۳ تا خونه عوض کردم هنوز بو گهت میاد !
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
آغوش پارکینگی است که جریمه ندارد
بوسه تصادفی است که خسارت ندارد .. .. .. .. .. .. چیه؟ دنبالم راه افتادی!؟
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
تو خیلی می فهمی
تو خیلی باهوشی
می فهمی
باهوشی
(اس ام اس تلقینی برای مونگولا ! )
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
خیلی دلم می خواد لبامو بذارم رو لبات
اما مامانم نمی ذاره، می گه نوشابه رو باید با نی بخوری!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
من خیلی خوشحالم ایرانسل اومد ،و ثابت کرد که با خط ۵هزار تومنی هم
میشه واژه های دوستت دارم را ارسال کرد پس عزیزم اینقدر دهن بین نباش . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
اگه گفتی فرق پسر شجاع با هواپیما چیه؟
پسر شجاع بی باکه ولی هواپیما باک داره!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
بسی رنج بردم دراین سال سی نشدخر برای عروسی : کسی !
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
تعریف دانشجو : موجودی است نحیف ، بی پول و عصبی شبیه انسان
که از تخم مرغ و گوجه تغذیه میکند و دشمنیه عجیبی با کتاب دارد !
نمیخواهم دگر رویت را ببینم
بذار از دوریت حُناق بگیرم
 اگر روزی بیابی پیش بنده
الهی تب كنم زودی بمیرم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
متاسفم. دیگه امیدی نیست. افتادی تو معدن دلم  حتی تموم تیمهای نجات دنیا هم كه بیان  عمرا نمیتونن بیارنت بیرون
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
تو اگه دیدی دنیا برات غیرقابل تحمله به من زنگ بزن برات طناب دار بفرستم.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * هی روزگار.....
كارگر معدن شیلی هم نشدیم بیارنمون بیرون  بپرن تو بغلمون ماچمون كنن
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 گیوه چیست؟
. . . .
 کفشی است که غضنفر به علت تشخیص ندادن پای چپ و راست میپوشد
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
الهی كور بشه . . .
  گرهِ ریسمان قلبمون
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
به کوی زلف تو دائم مراودت دارم               و دائماً جواب کوچکی از تو مسئلت دارم
هزار بار از سر ِ این بیت رد شدی اما          یک بار بلند نخواندی که "دوستت دارم"
  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
تو نمونه ای واقعا نمونه ای باور كن نمونه ای . . . . . لطفا فردا قبل از ساعت 8 خودتو تحویل آزمایشگاه بده
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
S/9> >/> jI >|> SI
فارسیه
با دقت بخون
نوشته :
ای داد از درد دوری
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * گر به تو افتدم نظر، چهره به چهره، رو به رو
پا به فرار می نهم، کوچه به کوچه، کو به کو!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * ذوقم که میرسد به تو فعال میشود دور از تو خاک میخورد و چال میشود این عاشق خجالتی از شرم چشمتان  هر وقت میرسد به شما لال میشود .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
خدا یا سهمیه این دل مارو تو کدوم کارت میریزی که به دل ما چیزی نمیرسه ... ؟؟!!!!!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
پیامی میزنم اینک برایت / به جبران پیام های زیادت
از آن بابت پیامی می فرستم / بدانی بنده هم هستم بیادت !
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
تا کی به تمنای وصال تو یگانه
نذری بپزم، پخش کنم، خانه به خانه؟؟!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
جدیدترین درمان افسردگی:
هر ۶  ساعت یکیشو بذار گوشه لپت

اس ام اس های جوک و سرکاریاس ام اس های جوک و سرکاریاس ام اس های جوک و سرکاریاس ام اس های جوک و سرکاری

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
دلمون هندونه
فکرمون هندونه
رنجمون هندونه
با یه دست سرنوشت
یکیشو برداریم بسمونه...!!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند
تا که غم بر دل ما بشکن و بالا بزند!
 غضنفر با دوستش میره بمب گذاری دوستش میگه یه وقت نتركه ! - میگه نه نگران نباش یكی دیگه دارم !!!....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: جوک
[ یک شنبه 18 اسفند 1392 ] [ 5:56 PM ] [ ]
[ ]