اینجوری دوستت دارم

اینجوری دوستت دارم

مثل شعری عاشقانه ، خواندنت را دوست دارم

 

 

 

مهمان قلب من باش، ماندنت را دوست دارم

 

 

 

آسمان صاف و ساده ، آبی ات را دوست دارم

 

 

 

دور از ابر سیاهی ، نابیت را دوست دارم

 

 

 

نیمه ماهی ، کنج شبها ، دیدنت را دوست دارم

 

 

 

چون گل خوش رنگ و خوش بو،چیدنت را دوست دارم

 

من سلام گرم اما ، ساده ات را دوست دارم 

 

 

آن نگاه بر زمین افتاده ات را دوست دارم

 

 

 

چشمهای از وفا آکنده ات را دوست دارم

 

 

 

گل بخند،آرام آرام خنده ات را دوست دارم

 

آن همه بخشندگی ، افتادگی را دوست دارم

 

 

تا تو هستی در کنارم زندگی را دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

leyli.net7
ساعت18:37---18 اسفند 1392


اگر خوبیهایت را فراموش کردند ، تو خوب بودنت را فراموش نکن.



………………………………♥

…………………………………♥

……………………………….♥

……………………………..♥

……………………………♥

…………………………♥

……………………….♥

…………………….♥

………………….♥

………………♥

………….♥

………♥

……♥

…..♥

……♥………………….♥…♥

……….♥………….♥…………♥

…………..♥…..♥………………♥

……………….♥………………..♥

…………….♥……♥…………..♥

…………..♥………….♥….♥

………….♥

………..♥

……….♥

………♥

………♥

……….♥

…………..♥

……………….♥

……………………..♥

………………………….♥

……………………………♥

……………………………♥

…………………………♥

…………………….♥

………………♥

………….♥

…….♥

…♥

.♥………………………..♥….♥

♥……………………..♥………..♥

.♥………………….♥…………….♥

..♥……………….♥………………♥

…♥………………………………♥

…..♥…………………………..♥

……..♥…………………….♥

………..♥……………….♥

…………..♥…………..♥

………………♥…….♥

…………………♥..♥
پاسخ:چه خوشگله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: جوکاس ام اسعشقی
[ یک شنبه 18 اسفند 1392 ] [ 6:21 PM ] [ Dash Reza ]
[ ]