خدایا

خدایا

خدایا ممنونم ؛  من می‌تونم تمام زیبایی‌های پیرامونم را ببینم ،  کسانی هستند که دنیایشان همیشه تاریک و سیاه هست
خدایا ؛  من می‌تونم راه برم ،  کسانی هستند که هیچوقت نتونسته‌اند حتی یک قدم بردارند
خدایا از تو ممنونم ؛  که دل رئوف و شکننده‌ای دارم ،  کسانی هستند که این قدر دلشون سنگ شده که هیچ محبت و احساسی رو درک نمی‌کنن
خدایا سپاسگزارم ؛  که به من این شانس رو دادی که بتونم به دیگران کمک کنم ،  کسانی هستند که از این نعمت و برکت وافری که به من داده‌ای بی‌بهره‌اند

 

خدای عزیزم ؛  من می‌تونم کار کنم ،  کسانی هستند که برای رفع کوچکترین نیازهای روزمره‌شون هم به دیگران محتاجند ،  برای این نعمت بزرگ از تو سپاسگزارم
خدای دوست‌داشتنی من، از تو ممنونم ؛  که کسی هست که منو دوست داره ،  کسانی هستند که بود و نبودشون واسه هیچکس مهم نیست
 و بیش از همه‌ی این‌ها ؛  برای هدیه‌ای که هر روز با هزار عشق و امید به من می‌دهی از تو سپاسگزارم

 هدیه‌ای که نامش زندگی‌ست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ یک شنبه 25 اسفند 1392 ] [ 5:20 PM ] [ ]
[ ]