کسی را دارم

کسی را دارم

ﻫﻤﯿﺸﻪ ﻫﻢ ﺩﻧﯿــــﺎ ﺑﺪ ﻧﯿــﺴﺖ !! ﮔﺎﻫﯽ ﯼ ﻧﻔﺮ ﺑﺎ ﻧﻔﺲ ﻫﺎﯾﺶ ... ﺑﺎ ﻧﮕﺎﻫﺶ ... ﺑﺎ ﮐﻼﻣﺶ ... ﺑﺎ ﻭﺟــﻮﺩﺵ ... ﺑﺎ ﺑـــﻮﺩﻧﺶ ... ﺑﻬﺸﺘﯽ ﻣﯿﺴـــﺎﺯﺩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﺮﺍﯾﺖ ﮎ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﺪﻭﻥ ﺍﻭ ﺑﻬﺸﺖ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺭﺍ ﻫﻢ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﻫﯽ



من عاشق آن چشمان سیاه ام، بیهوده چی گویم که پریشان یک نگاهم، گر مستی چشمان تو گناه اس ، من طالب آن مستی و خواهان گناه ام

 

 

کسی را دارم.... که انقدر برایم کسی هست که نگاهم دنبال کسی نیست و هزاران بار فریاد زده ام و میزنم که دیگر کسی به چشمانم نمی آید "هرگز" و هیچ نگاهی، دلم را نمی لرزاند "هرگز" تنها یک نفر هست که همانند گنجینه ای گرانبها در دلم جای گرفته ! انسان که سهل است، وجودش را به دنیا هم نمی دهم!



نظرات شما عزیزان:

نفیسه
ساعت19:04---27 خرداد 1393
خوب من همیشه حقیقت رو میگم وقتی همه ی خصوصیات خوب رو داری چرا نگم؟
پاسخ:فدات قشنگم لطف داری.دلم واست یه ذره شده بود


نفیسه
ساعت12:50---27 خرداد 1393
چه ازدحامی به پا کردی در من همین تو یک نفر!مرسی اجی گل تر از گلمممممممممممممممم
پاسخ:نفیسه داری لوسم میکنی بخدا.اینقدرازم تعریف نکن آجی جونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ دو شنبه 26 خرداد 1393 ] [ 11:19 PM ] [ ]
[ ]