مطلب باحال و خنده دار

مطلب باحال و خنده دار

خواهی نشوی رسوااا 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

..

.

.

.      

     فامیل دیدی بلاک کن !...

☺☺☺☺

 

 اين سوال مدتيه ذهنم رو به خودش مشغول کرده:

اين عربها "چ" ندارن، چه طوري عطسه مي‌کنن؟

انقدر دوست دارم وقتی یه چیزی از دستم میفته بگم "اوووپس!"ولی همیشه اونموقع هول میشم میگم "یا ابالفضل"...! :))))

امید به زندگى در بین افرادى که تو یخچالشون الویه دارن دو برابر افراد عادیه

اونایى که نوشابه هم داشته باشن که اصلا میل به جاودانگى پیدا میکنن !

 

☺☺☺☺

دخترا در بازگشت از سفر سه روزه خارج از کشور..          اُ مای گاد! 

چطوری مای فرندِ من! 

کلی میست کرده بودم          خدارو تنکس

 وااااوو اااوووو تهرا ن چقدر چنج شده

آآآآخ کبابِ ایرووونی با توومیتو

 ساری شما به تومیتو چی میگین؟؟ 

وای اصلا فارسی نمیتونم اسپیک کنم!

 

☺☺☺☺

 

در ایران...          

تو دستشویی فک میکنن          

تو حمام آواز میخونن         

 سر کلاس میخوابن         

 تو رختخواب با تلفن حرف میزنن          

موقع درس خوندن بازی میکنن          

موقع رانندگی اس ام اس میدن      

  به کسی که ازش متنفرن "چشم" میگن          

با کسی که دوستش دارن دعوا میکنن          

موقع تی وی دیدن فیسبوک چک میکنن          

موقع فیسبوک چک کردن غذا میخورن          

موقع خواب بیدارن          

موقع بیداری خوابن          

سرکار روزنامه میخونن          

و اوقات فراقت کار میکنن!!!         

ینی هیچ جای دنیا اینجوری فعالیت نمیکنن  به خدا .         نخند تو بدتری..)))

 

 

ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﺗﻮﺟﻪ ﮐﺮﺩﯾﻦ ﻫﯿﭻ ﻗﻨﺎﺩﯼ ﻗﻨﺪ ﻧﻤﯿﻔﺮﻭﺷﻪ ! ؟

ﻫﯿﭻ ﻋﻄﺎﺭﯼ ﻋﻄﺮ ﻧﻤﯿﻔﺮﻭﺷﻪ

ﻗﻬﻮﻩ ﺧﻮﻧﻪ ﻫﺎﻡ ﻫﻤﻪ ﭼﯽ ﺩﺍﺭﻥ ﺟﺰ ﻗﻬﻮﻩ !

ﻣﻤﻠﮑﺖ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺩﯾﻮﻭﻧﻪ ﺧﻮﻧﺴﺖ

 

☺☺☺☺

 

تو خیابون لم داده بودم به یه ماشین مازراتی یک میلیارد و 200 میلیونی          یه دختره اومد بهم گفت : ماشین خودته یا بابات؟          نیم نگاهی بهش کردم و با کلی کلاس گفتم : دوست داشتی تو هم یکیشو داشتی؟ سوئیچشو درآورد سوارش شد و رفت.          درجا افسردگی گرفتم الانم تحت درمانم!          برای سلامتیم دعا کنید .....

☺☺☺☺

 

این دخترایی که با یکی دوستن ولی همزمان خبر عقدشون با یکی دیگه میاد :| 

لامصبا منو یاد رونالدینهو می اندازن ..... به چپ نگاه میکرد به راست پاس میداد :-)

 

☺☺☺☺

 

یه مخاطب خآصم نداریم که بگه :حاضرم از یارانه ام بگذرم تو ماله من شی.......

 

☺☺☺☺

 

یارو زنش دوقلو میزاد!شب ازنگرانی خوابش نمیبره!میگه:خدایا پدر یکیشون منم!پدراون یکی دیگه کیه؟!؟

 

☺☺☺☺

 

یارو رو کامپیوتر وی چت نصب میکنه،دیسک کمر میگیره از بس shake میزنه........

 

☺☺☺☺

 

توی همایش روابط زناشوئی ، سخنران از خانمهای حاضر در جلسه خواست تا در همون لحظه به شوهراشون با اس ام اس بگن " عاشقتم " و بعد جوابها رسیده رو بلند در سالن بخونن :   

 حالا به تعدادی از جوابها توجه کنید :         

 1- با من بودی ؟؟؟؟!!!   

 2- متوجه منظورت نمیشم ؟

 3- باز ماشین رو کجا کوبوندی ؟

 4- چقدر پول لازم داری حاشیه نرو .          

5- چیه باز امشب مامانت اینا دعوتن خونمون ؟          

6- یه راست برو سر اصل مطلب .....          

7- یا خدا باز چه دسته گلی به آب دادی ؟          

8-شما !

یعنی من هلاک این شماره 8 شدم که اینقدر عاشق زنشه...

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: مطالب طنز , فقط محض خنده ,
[ دو شنبه 23 تير 1393 ] [ 2:50 AM ] [ Dash Reza ]
[ ]