اهای اونی که داری خودتو براش جـــــــــر میدی،عطرش سلیقه( منـــــه)!

 

گفتم در جریان باشی....

آهای اونی که داری باهاش قـــــدم میزنی،اگه تو براش وقت گذاشتی،

من براش دارو ندارمو گذاشتم زندگیمو گذاشتم....

آهای اونی که جای من اومدی،بین من و تو چه فرقی هست؟؟؟؟؟!!!

هیچی...!!!

پس مطمئن باش اون یه روزی تورو هم مثه من تنهامیزاره.....

....

 
 
وقتی مال من شدی
 
تیک زدن
 
بگووبخـــند
دوست اجتماعی
 
دوست معمولـــی
 
فقطـ دوستیـــم
 
کـــوفـــت...
 
زهـــرمار...
 
همه ایت چیزاتعطـــل...!!!
 
فقط وفقط(مــــن)...
 
فقط مال خودم...!!!
 
خنـــده هات...
 
 
ﺷﯿﻄﻨﺘﺎﺕ . . .
 
ﻏﺼﻪ ﻫﺎﺕ . . .
 
ﺍﺧﻤﺎﺕ . . .
 
ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰﺕ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﻝ ﻣﻦ !!
 
تو ﻓﮏ ﮐﻦ ﺧﻮﺩﺧﻮﺍﻫﻢ
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ شنبه 4 مرداد 1393 ] [ 4:6 AM ] [ ]
[ ]